Monday, June 22, 2009

Hidupku seperti melukut di tepi gantang..


Hati mana tidak terasa apabila org yg dianggap kwn tidak mahu membalas khabar kita...
Hati mana tidak terasa apabila org yg disayangi tidak menghiraukan kita...
Hati mana tidak sakit apabila melihat org disayangi dirampas oleh org lain...
Hati mana tidak pedih apabila setiap ucapan disindirkan...

Oh ya Allah...kenapa engkau jadikan diriku yg terlalu cemburu dgn sesuatu...
Ampunilah aku ya Allah....
Tiada tempat ku mengadu selain mu..
Engkau yg ku cintai...
Cinta kepada manusia tiada guna...

Apabila dia mahu,dia datang....
Apabila dia tidak mahu,dia tinggalkan kita begitu sahaja....
Ya Allah,tlglah buka kan hati mereka yg sedang mengkhianati seseorang...
Aku di sini tidak berdaya lagi,engkaulah kekasihku dunia dan akhirat....

Aku tidak mempunyai rakan yg rapat untuk mengadu...,
Hanyamu ya Allah.....
Aku merasakan diriku sudah tidak dihiraukan..
Mungkin juga ini balasanmu terhadapku yg telah melakukan byk dosa di duniamu...

Aku juga mersakan hidupku seperti melukut di tepi gantang..........
Aku berharap pintu hatiku dibuka...
Aku sudah tidak dapat menahan kesedihan didalam hati ini....

1 comment: